Procedury dla Gości oraz Pracowników Hotelu Royal&Spa***** mające na celu zapewnienie wspólnego bezpieczeństwa
RECEPCJA
- Pracownicy Recepcji używają maseczki lub przyłbice
- Lada recepcyjna, klucze do pokoi oraz klamki, drzwi, meble w lobby są systematycznie dezynfekowane
- W lobby hotelowym stosowany jest dystans 2m pomiędzy oczekującymi Gośćmi
- W hallu recepcyjnym Goście mają zapewniony płyn dezynfekujący
- W Hotelu mogą przebywać tylko zameldowani Goście
- Dezynfekcja windy hotelowej
POKOJE HOTELOWE
- Po wyjeździe Gości pokój jest ozonowany
- We wszystkich pokojach dezynfekowane są urządzenia, klamki, meble oraz armatury. Pokoje są gruntownie wietrzone
- Rutynowe sprzątanie pokoi Gości, wykonywane jest tylko „na życzenie”
- W każdym pokoju do dyspozycji Gości pozostaje płyn do dezynfekcji
- Zakaz przebywania osób niezameldowanych w pokoju
PRACOWNICY
- Wszyscy pracownicy zobowiązani są do używania maseczek i rękawic, systematycznego mycia rąk oraz używania płynów dezynfekujących
- Wszyscy pracownicy są przeszkolenie z procedur zachowania szczególnej ostrożności wg zaleceń WHO
- Wszyscy pracownicy mają mierzoną temperaturę termometrem bezdotykowym w momencie przyjścia do pracy. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik zostaje oddelegowany do domu
- Pracownicy mają zapewniony stały dostęp do płynów dezynfekujących
- Pracownicy są zobowiązani do zachowania bezpiecznego dystansu w pomieszczeniach wspólnych
OGÓLNE
- Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej przestrzegania procedur zachowania szczególnej ostrożności
- Stosowanie zaleceń WHO oraz Głównego Inspektora Sanitarnego
- Systematyczna kontrola wprowadzonych zaleceń ostrożności przez kadrę managerską